Svakodnevno maltretiranje raznoraznih agencija za marketing nekada zaista zna da bude baš preterano. Od alternativnih medicinskih usluga do anketa za istraživanje javnog mnjenja
Ponedeljak
– Dobar dan, gospođo…
– Da, izvolite?
– Ja sam Ivana iz agencije „Vunene čarape“. Htela bih da Vas obavestim da ste sretni dobitnik večere za dvoje, možete da povedete još dvoje i da, naravno, dobićete poklon…
– Hvala, nisam zainteresovana
Utorak
— Dobar dan, ja sam Tamara, radimo ispitivanje vezano za brzu hranu. Da li se uklapate u godište od 19 do 36 godina…
Četvrtak
– Dobar dan.
– Dobar dan.
– Ja sam Ildiko..
– A ja sad ne mogu da razgovaram.
– Imamo besplatne preglede.
– U banci sam, gospođo. Ne mogu sada o tome.
– A kad ćete biti u prilici pa da Vas ponovo pozovem?
– Hvala lepo, nisam zainteresovana.
Subota
— Dobar dan, ja sam Dejan. Naša firma se bavi prodajom magnetnih uložaka za obuću…
I tako dalje. Ovo Vam se sigurno desilo.
Jasno mi je da neko sa druge strane žice samo radi svoj posao i želi da zaradi platu. Međutim, svakodnevno maltretiranje raznoraznih agencija za marketing nekada zaista zna da bude baš preterano.
Od alternativnih medicinskih usluga do anketa za istraživanje javnog mnjenja, pa do pokušaja da Vam objasne da do sada maltene niste ni spavali u životu dok ne biste legli na njihovu magnetnu prostirku ili da je pitanje kako sad uopšte i priča s Vama da ste živi od ove odvratne vode koju pijete, a njihov prečistač ima 102 filtera, ili kako ste u tom običnom posuđu kuvali Vašoj porodici sve ove godine. Strašno!
Najčešće oni ne kažu kraj ponude, tako da ako ste ikad pristali na ovako nešto onda ste par sati više izgubili nego što je rečeno, jer ste morali odslušati prezentaciju da bi na kraju usledio poklon kao što je mala magična krpa ili vunene čarape.
Pošto su ljudi sa druge strane žice obučeni za svoj posao i već po našem javljanju trebalo bi da budu dobri psiholozi da znaju na koji način da dopru do nas i da nam na što bolji način uz kupljeni jorgan „uvale“ još tri jastuka i džezvu, ali to je prava sitnica jer njihova obuka ide do toga kako Eskimima prodati sneg a da nisu ni svesni i zato Vam ne kažu baš pravu istinu šta Vas sve čeka na npr. prezentaciji.
Prema zakonu o trgovini svako ima pravo da pozove broj iz telefonskog imenika, pa tako i kompanije koje reklamiraju svoje proizvode, što znači oni će zvati a na nama je da odlučimo kupiti ili ne kupiti, saslušati ili ne, biti ljubazan ili ne.
Ja sam pronašla fino rešenje koje koristim kad mi se ukaže prilika i to radim od kada su me poslednji put zvali, i to nekoliko puta za redom.
Kada sam se javila ljubaznoj devojci sa druge strane žice koja mi je nudila besplatan pregled i sve ostalo i rekla da nisam u prilici da razgovaram ona je insistirala na tome kada ću moći? Kasnije? Večeras? Rekla sam joj da mi ostavi njen kućni broj telefona, pa ću joj se javiti čim budem mogla!
Zbunila se: “Kako mislite da Vam dam moj kućni broj?“.
Kažem joj kako: “Pa lepo, šta je problem? Ne volite da Vas zovu na kućni broj? Eto, ne volim ni ja jer mislim da ko želi nešto da kupi kupiće svakako, a i sam će pronaći i ove koji nas zovu”.
[clear]
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.