Koje uslove mora da ispunjava budući koncesionar javnog prevoza u Subotici?

Koje uslove mora da ispunjava budući koncesionar javnog prevoza u Subotici?

Glavna autobuska stanica Subotica, foto: NJ/Magločistač

Objavio: Magločistač

14.10.2024

Kategorija: Subotica

Grad Subotica raspisao je javnu nabavku za izbor koncesionara kome će na 15 godina poveriti javni gradski i prigradski prevoz, po modelu javno-privatnog partnerstva sa elementima koncesije.

Zainteresovani za ovu koncesiju mora imati važeću Licencu za domaći linijski prevoz putnika, zatim je potrebno da je ostvario poslovni prihod od najmanje milijardu i po dinara, i da nije bio u gubitku u u poslednje tri finansijske godine, da je tokom perioda od najviše tri poslednje godine pre isteka roka za podnošenje ponuda obavljao usluge prevoza putnika po osnovu najmanje jednog ugovora o prevozu putnika u gradovima sa populacijom od najmanje 120.000 stanovnika u širem gradskom područiju prema zvaničnim podacima Republičkog zavoda za statistiku, te da je u periodu od minimum 15 godina obavljao gradski i prigradski prevoz putnika.

Tu je i uslov da zapošljava 110 profesionalnih vozača D kategorije, kao i da poseduje 110 autobusa, od čega minimum 15 minibuseva, 45 solo gradskih autobusa i 50 solo autobusa – od čega najmanje 55 autobusa norme EURO 6.

Ko ispuni sve ove uslove i ispostavi najnižu ponudu dobija u koncesiju javni prevoz u Subotici na osnovu koncesionog akta koji je pre nešto više od mesec dana usvojila Skupština grada Subotica.

Uslovi iz tog akta navedeni su u konkursnoj dokumentaciji ovog tendera, a između ostalog predviđaju nabavku 55 novih savremenih autobusa, od čega polovinu njih pre zaključenja ugovora, uz rekonstrukciju autobuske stanice. 

Privatnik će u gradu voziti na ukupno 11 linija, gde će u odnosu na postojeće stanje biti ukinute dve linije, dodate dve nove i biti izmenje trase i stajališta na još 4 linije.

Kao linija 5 biće uveden autobus od Malog Bajmoka, preko ulice Braće Radić do Aleksandrova, a kao linija 13 autobus od Makove Sedmice, preko Lifke do Malog Bajmoka. Ukidaju se dosadašnje linije 8a i 10, a menjaju traje i stajališta na linijama 1a, 2, 4 i 8.

Privatnik će biti taj koji će određivati cenovnik i naplaćivati karte, dok Grad zadržava kontrolu i plaća koncesionu naknadu koja je procenjena na 290 miliona dinara godišnje.

Koncesija procenjena na 4 milijarde i 350 miliona dinara, a ime budućeg koncesionara ukoliko bude zainteresovanih biće poznato najranije 11. decembra, kada ističe rok za podnošenje ponuda.

Podelite sa prijateljima:

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljenja. Obavezna polja su markirana *

Upišite tekst *

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ne nužno i stavove redakcije portala Magločistač. Na našem sajtu biće objavljeni svi pristigli komentari, osim komentara koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede ili nisu u vezi sa temom članka koji se komentariše. Govor mržnje je definisan Zakonom o javnom informisanju i medijima, koji u članu 75. kaže: „Idejama, mišljenjem, odnosno informacijama, koje se objavljuju u medijima ne sme se podsticati diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, polu, zbog njihove seksualne opredeljenosti ili drugog ličnog svojstva, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo”. Pre nego što budu objavljeni, komentari moraju biti odobreni od strane naših moderatora, pa vas molimo za malo strpljenja.